Компанія Росава поліпшила свої популярні легкові літні шини Premiorri Solazo

Вітчизняне підприємство, яке виробляє автошини марки Premiorri, в 2016 році поповнило свій асортимент новою легковий моделлю, націленої підкорювати сегмент UHP. Йдеться про продукт українських шинників під назвою Premiorri Solazo S Plus. Незважаючи на скепсис наших водіїв щодо технологічних успіхів рідного бренду, розробка білоцерківської Росави має всі шанси отримати непогані місця в рейтингових тестах, які по кілька разів на рік організовують окремі експертні відділи. Скоріш за все, що українську розробку тестуватимуть насамперед пілоти з України та Росії.
«Візитною карткою» моделі Premiorri Solazo S Plus від білоцерківської Росави є слухняна керованість і високу якість виконання рульових команд. Цими показниками представниця асортименту української компанії все більше скидається на кращі зразки провідних шинних брендів. Крім того, новинка 2016 року є першою автошин в модельному ряду Росава, яка має типорозмірний (посадковий) діаметр 17 дюймів і підходить для більш габаритних дисків, ніж всі попередні творіння заводу.
Призначенням Premiorri Solazo S Plus є легкові транспортні засоби, яким сучасний проектор моделі гарантує стійкість високошвидкісного руху і стабільність прямолінійною їзди. З метою останнього якості реалізовані зокрема широкі окружні ребра з максимально цільних шматків твердої гуми, яка і сприяє більшій чуйності коліс на повороти керма і позбавляє водія необхідності регулярно коригувати курс.
Ефективні в галузі охорони від планування в товщі дощових опадів канали негативного профілю Premiorri Solazo S Plus обладнуються зсередини спеціальними «переходниками», які більш якісно пробивають водний шар і сприяють оперативної ліквідації опадів. Оскільки це справжні літні шини, дане властивість і його повноцінна реалізація дуже важливі для водія.
У гумовому співвідношенні автошини Premiorri Solazo S Plus переважають силіконові складові і кремнієві кислоти, що регулюють стійкість матеріалу до надмірно розпеченому гарячому асфальту. Покришка не “тече» при сильно жарких погодних умовах і не стає млявою при здійсненні екстрених поворотів в літню пору. Силіка в складі також позитивно впливає на зчеплення з мокрою трасою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *